Hoe je volgers op Instagram trekt zonder vals te spelen


affiliate marketing books

 

Promoot je je bedrijf op sociale media? Wil je volgers moeiteloos opwinden en gaan zonnebaden onder de palmbomen? ‘Grijze’ methoden om volgers op Instagram te laten groeien, zullen tegen je spelen.

 

Je loopt het risico verbannen te worden.

 

De gebruiker proberen te manipuleren heeft op de lange duur geen effect.

 

Je kunt de doelgroep niet bereiken, maar extra hoofdpijn is gemakkelijk! Daarom niet de minste aanwijzing voor “onrechtvaardige gedachten”: trek jezelf bij elkaar. Maak je klaar, veel werk. Het zal regelmatig moeten gebeuren. In ruil daarvoor krijg je een loyaal publiek dat je geld oplevert, niet alleen in vuur en water. Live gebruikerscommentaren, likes en aanbevelingen worden de standaardoptie.

 

Hier zijn dus vijf stappen om tevreden abonnees te ontmoeten.

 

Belangrijk en verantwoordelijk

 

Het correct samenstellen van een portret van de doelgroep is de eerste stap om volgers op Instagram aan te trekken zonder vals te spelen. Promoot uw bedrijf – nodig bestaande klanten uit. Geen wonder dat ze het vlaggenschip van toekomstige verkopen worden genoemd. Laat ze hun heilige plicht vervullen. Word een referentiepunt voor nieuwe “betrokkenen”.

 

Het belangrijkste is om ambitie verstandig te beoordelen. Zorg ervoor dat je er waardig uitziet tegen de concurrentie. Het zit zo: ijsberen zijn goed in de poolcirkel. En in de tropen brengen ze een gevoel van verlangen en grenzeloos verdriet. Tenzij er een persoonlijke ijsschots ter grootte van de Everest in de buurt is. En een permanent koelsysteem. Begrijp je het, ja? Wanneer de doelgroep ‘jukbeenderen van medelijden’ heeft met een aanbod, neem dan een koffer en stamp het Arctische gebied in. Ze hebben je niet nodig.

 

Amusant

 

Als de grap over de pool- en witte beren je schattig lijkt, bedank dan het universum. De volgende stap zonder achtergrondverhaal. Doe wedstrijden, loterijen of weggeefacties. Internetplezier gaat viraal en verhoogt het aantal abonnees.

 

Geef de gebruiker de kans om een ​​broodje te krijgen. Zo eenvoudig mogelijk: abonneren, een opmerking toevoegen, een vriend uitnodigen. Minimaal complex: schrijven met jambische pentameters, middeleeuws Latijn, een botsing starten.

 

Visionair

 

Je bent op de hoogte van contentstrategie en planning. Onthoud ook dat sociale media een snelle manier is om te communiceren. Als je strategie niet kan reageren op het ‘hier en nu’-moment in supersonische modus, vergeet het dan. Voor altijd. Wat heeft het voor zin om met wisselend succes aan te trekken? Verspilde tijd en twijfelachtige resultaten: dringend met een betere strategie komen!

 

Bekijk uw account door de ogen van een abonnee: gaat een duidelijk profielontwerp over u of uw concurrenten? Niemand heeft de ‘migratie’ van hun publiek geannuleerd. Bedenk hoe u “vreemden” in “ons” kunt veranderen.

 

Communicatief vaardig

 

Spreek met abonnees in een taal die ze begrijpen, onderhoud een dialoog. Een spiekbriefje om je te helpen.

 

Ja, u bent niet aangenomen om als consultant te werken. En ze kwamen hier om geld te verdienen. We zullen in het reine moeten komen. Het gebrek aan SMM-promotie is socialiteit. Als je niet wilt communiceren, zet dan contextuele advertenties op en leef gelukkig (slaap lekker).

 

Wederzijds voordelige

 

Pas de deelfunctie toe. Het verscheen onlangs in de app en heeft weerklank gevonden bij degenen die white-label promotietechnieken waarderen. Openheid, contact met bloggers werkt om volgers op Instagram aan te trekken. Het is mogelijk zonder markeringen. Probeer het!

 

Geen saaie inhoud!

 

Ik meld me af van pagina’s waar verveling op het punt staat saai te worden. Het irriteert me ook:

 

inhoud van hetzelfde type;

 

lange berichten “over niets”;

 

te frequente publicaties.

 

Daarom moet u bij het maken van een inhoudsplan de “3TK” -regel onthouden (drie soorten inhoud):

 

Voor informatieve doeleinden bereiden we thematische beoordelingen en antwoorden op vragen voor. Leuke verhalen helpen abonnees te vermaken: bouw een verhaal eenvoudig en natuurlijk, zonder pathos. En we publiceren speciale aanbiedingen, aankondigingen van nieuwe producten en recensies om te verkopen. Schrijf op zo’n manier dat de abonnee de berichten leest en overweldigd wordt door vreugde.

 

Op tijd zijn voor alles en niet gek worden

 

Het is eng om te onthouden hoe een marketeer leefde in het ‘pre-auto-posting-tijdperk’. Een foto uit het verleden: we hebben besloten abonnees naar Instagram te halen zonder vals te spelen. Verspreid hiervoor zeven berichten per week. U kunt de publicatie niet van tevoren plannen: u moet elke dag inloggen op de applicatie om de post te publiceren.

 

Bovendien houdt de marketeer nieuwe opmerkingen in de gaten en reageert hij op abonnees. Tijdens kantooruren speelt hij trouw de rol van switch. Tijdens de resterende (niet-werkende) uren reageert niemand op opmerkingen – klanten hebben gedurende deze tijd de tijd om van gedachten te veranderen. Elke maandag een noodgeval: je moet minstens de afgelopen maanden door de berichten bladeren (dit zijn 61 berichten), nieuwe reacties vinden en reageren.

 

Kort gezegd: de werknemer zit in de soap, het bedrijf is niet op de markt. Tegelijkertijd is de baas ervan overtuigd dat de marketeer op het werk alleen bezig is met gratis koffie drinken en scrollen door sociale netwerken.

 

Het leven van vandaag is eenvoudiger: kies een automatische boekingsservice. Bespaar tijd en geld. Jij krijgt:

 

Vertraagde en onmiddellijke plaatsing.

 

De timing van publicatie.

 

Monitoring van opmerkingen.

 

Een goede service is veilig omdat deze door Instagram zelf is goedgekeurd. Let bij het kiezen van automatisch posten op:

 

het tellen van het aantal karakters;

 

smilies;

 

beperking van het aantal hashtags;

 

proxy server;

 

combinatie van bijlagen;

 

Hoe duidelijker de functies zijn, hoe prettiger het is om te werken. U heeft zelf geen tijd om te begrijpen hoe u gelukkiger wordt.

 

Checklist voor Instagram-promotie

 

Relay – praat over je nieuwe Instagram-account op andere sociale netwerken, blog, website.

 

Regelmatig posten: 1-2 posts per dag.

 

Kies een tijdstip om te posten: het hoogtepunt van de activiteit van de abonnees is om 17:00 uur.

 

Weekdag- en weekendinhoud: Creëer de sfeer van de post voor elke dag.

 

Intrigeer de gebruiker met een nieuw product en nieuwe service.

 

Combineer foto’s en video’s, onthoud het geluid van hoge kwaliteit van de video.

 

Maak een tijdelijke aanbieding en deel deze in Verhalen.

 

Verzin je eigen hashtag en promoot deze: 30 tags – de vorige eeuw, neem 4-7.

 

Experiment: gebruik maskers en apps om interactiviteit toe te voegen.

 

Vind jezelf in de “aanbevelingen”: hiervoor moet je veel liken en reageren.

 

Denk aan de 5 stappen naar gelukkige volgers, maak geweldige inhoud en vergelijk je acties met een checklist.

 

Moge de kracht bij je zijn!

instagram marketing strategy

https://marketingbook.shop/